MOTOR ÜFLEMESİ NEDİR?
Motor içerisinde bulunan pistonlar ve segmanlar zaman içerisinde aşınırlar. Segmanların görevi piston ile silindir arasındaki sızdırmazlığı sağlamaktır. Üstteki segman, patlama zamanında oluşan basıncı muhafaza eder. Alttaki segman görevi ise pistonun aşağıya inerken silindirdeki …
Motor içerisinde bulunan pistonlar ve segmanlar zaman içerisinde aşınırlar. Segmanların görevi piston ile silindir arasındaki sızdırmazlığı sağlamaktır. Üstteki segman, patlama zamanında oluşan basıncı muhafaza eder. Alttaki segman görevi ise pistonun aşağıya inerken silindirdeki …
TOFAŞ DOĞAN KISALTMALARIN ANLAMLARI
Tofaş Doğan S (Süper)
Tofaş Doğan L (Lüks)
Tofaş Doğan SL (Süper-Lüks)
Tofaş Doğan SLX (Süper-Lüks-Extra)
Tofaş Doğan İE (Enjeksiyon)
Doğan 1988 yılında yeni kasa üretimine başlandı.
Doğan L 1990
Ön camlar otomatiktir ve merkezi kilit takılmıştır.
Doğan S
Yan aynalar …
Tofaş Doğan S (Süper)
Tofaş Doğan L (Lüks)
Tofaş Doğan SL (Süper-Lüks)
Tofaş Doğan SLX (Süper-Lüks-Extra)
Tofaş Doğan İE (Enjeksiyon)
Doğan 1988 yılında yeni kasa üretimine başlandı.
Doğan L 1990
Ön camlar otomatiktir ve merkezi kilit takılmıştır.
Doğan S
Yan aynalar …
MOTOR PERFORMANSINI ARTIRMA YOLLARI: EGZOZ MANİFOLDU
Silindirden egzoz supabı aracılığa manifolda gelen yanmış gazlara ne kadar az direnç gösterilirse performans o kadar artar.
Performans manifoldların amacı normalden daha çok yanmış gazın dışarı atılmasını sağlamaktır. Normal egzoz manifoldlarında …
Silindirden egzoz supabı aracılığa manifolda gelen yanmış gazlara ne kadar az direnç gösterilirse performans o kadar artar.
Performans manifoldların amacı normalden daha çok yanmış gazın dışarı atılmasını sağlamaktır. Normal egzoz manifoldlarında …
0 yorum:
Yorum Gönder